Fasilitator : Tuan Haji Muhammad Nicholas Sylvester
Objektif :
1. Mempelajari khidmat pelanggan dalam meningkatkan kepuasan pelanggan
2. Mempelajari keperluan dan jangkaan pelanggan
3. Mengenalpasti proses khidmat pelanggan
4. Mengaplikasikan teknik yang dapat meningkatkan perhubungan dengan pelanggan
Unit Perbincangan:
Unit 1 : Pengenalan kepada Khidmat Pelanggan
Unit 2 : Kepentingan Khidmat Pelanggan
Unit 3 : Teknik Perhubungan Pelanggan Berkesan
Melalui modul ini peserta akan dapat mempelajari perkhidmatan pelanggan untuk menjamin kepuasan pelanggan dalam setiap transaksi yang kita jalankan. Peserta akan di ajar mengenai teknik-teknik perhubungan pelanggan yang berkesan. Di akhir modul ini peserta akan dapat meningkatkan perhubungan mereka dengan pelanggan dan memperbaiki mutu perkhidmatan mereka.
Tuesday, April 6, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment